Menu
Your Cart

Politica de Confidentialitate


SC BonaDea Planet SRL declara ca toate datele personale (mai departe, „date") sunt considerate strict confidentiale si sunt tratate in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, acest document va prezinta modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi, prin site-ul nostru web.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.



Ce categorii de date cu caracter personal prelucram?

In general, colectam datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dvs. astfel:

Cand va creati un cont, ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele;

In cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: fotografie, genul, nickname, numar telefon mobil, numar telefon fix, data nasterii, nivelul educatiei, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc.;

Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.

 

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. 

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.


Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii?

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:


1. Pentru prestarea serviciilor noastre in beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Crearea si administrarea contului;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;

c) Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile achizitionate;

d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;

e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre BonaDea si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.


2. Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs. de cumpararor, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie subsecvent finalizarii unei comenzi sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.

 

3. Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu”, sau fata de care ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web. Pentru a va pune la dispozitie informatii de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumparator (de ex. produsele vizualizate / adaugate in cos/ achizitionate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram intotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor si libertatilor dvs. si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. si nu va  afecteaza similar intr-o masura semnificativa.

In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs. prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:

– Modificarea setarilor din contul de client in sectiunea “Abonarile mele”;

– Accesarea link-ului de dezabonare afisat in cadrul mesajelor pe care le primiti de la noi; sau prin

– Contactarea BonaDea folosind detaliile de contact din sectiunea Contact.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca  drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs.


4. Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor site-ului www.duckadam.ro fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs. fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.


Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal?

Ca regula generala, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cat timp aveti un cont pe site. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.


Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal?

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:

  • societatilor din cadrul aceluiasi grup de societati;
  • partenerilor nostri;
  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plata/bancare;
  • furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
  • furnizorilor de servicii de cercetare de piata;
  • societatilor de asigurare;
  • furnizorilor de servicii IT;
  • altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs. de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

 

In ce tari transferam datele dvs. cu caracter personal?

In prezent, stocam si prelucram datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

Ne puteti contacta oricand, folosind detaliile de contact, pentru a afla mai multe informatii despre tarile in care transferam datele dvs., perecum si garantiile pe care le-am pus in aplicare cu privire la aceste transferuri.


Cum protejam securitatea datelor dvs. cu caracter personal?

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.


Ce drepturi aveti?

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:


Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.


Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dvs. de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante.  Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.


Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum o luna, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum doua luni. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de o luna. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.


Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.


Plangeri 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:


Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro


Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.